Jak wdrożyć metodę Zmasowany Atak w mojej firmie?





Wpis skomentowano 36 razy...
  1. 1.
    marek pisze:

    ja chętnie wysłucham co Ciekawego opowiesz do końca – sama forma na gorąco jak najbardziej ok!


  2. 2.
    Joanna pisze:

    Dobra, profesjonalna konferencja. Proszę o analizę pozostałych branż. Pozdrawiam Joanna


  3. 3.
    Filip pisze:

    Szkoda, że nie podałes przykładu dla portalu internetowego. Jak prowadząc stronę internetową (może być portal społecznosciowy) przeprowadzić Zmasowany Atak?


    Odpowiedź od Rafał
    Cześć, Nie jestem jakimś ekspertem w tej dziedzinie ale Piotr pokazał jak na razie w jaki sposób wprowadzić komunikację do biznesu. Podał 2 przykłady które można analogicznie zastosować w każdym biznesie. Jeśli jest to portal internetowy to masz trochę ułatwione zadanie bo większość skryptów umożliwia Ci wysłanie mailingu do zarejestrowanych klientów. Nie wiem jakiego rodzaju jest ten serwis (w okół czego skupia się Twoja społeczność) dlatego nie podam konkretnych przykładów ale ja wysłał bym im na email coś co by ich mogło zainteresować moim zdaniem. Pod koniec prezentacji poprosił o komentarz i info co oni chcieli by "dostać" jaki mają problem itd i dalej już prowadzić korespondencję pod potrzeby większości. Jeśli się mylę to można poprawić :)
  4. 4.
    Krzysztof Manikowski pisze:

    Dzięki Piotrze za dawkę trafnych wskazówek.
    Bardzo pozytywnie działają na mnie tego typu materiały. Jak robisz to na gorąco, z pasją, to możesz mi wierzyć na słowo „pobudzasz do działania, a już na bank do myślenia”
    Jak sam zapewne wiesz, wielu z nas CHCE coś zrobić, ale nie potrafi skupić się, rozbić swojego „problemu” na detale i umiejętnie do nich podejść. Takim materiałem dajesz gotową receptę.
    Moim zdaniem możesz absolutnie pozostać przy takiej formie.
    Analiza branż jak najbardziej, uczy twórczego myślenia. Postrzegania z odmiennych miejsc, sytuacji.

    Osobiście zajmuję się branżą medyczną. Jak sam wspomniałeś póki co uprawiam „pitu-pitu”.
    Wśród klientów spotykam się z oporem, gdyż promujemy nową formę opieki tzw „abonamentową opiekę medyczną” , ludzie niestety nie są w stanie pojąć jaka jest tego idea. Bywa tak, że klienci kupią (bo sprzedawca to dobry handlowiec) i dopiero po pewnym czasie mamy wieść, że „zajarzyli jakie to super”

    Pozdrawiam


  5. 5.
    Małgorzata pisze:

    Dziękuję Panie Piotrze za bezcenną wiedzę. Moją domeną jest medycyna naturalna – moja pasja i styl życia, którą przetwarzam na biznes. Prowadzę do zdrowia swoich pacjentów -klientów oferując pięć kategorii usług dla różnych grup docelowych. Do tej pory stosowałam marketing wg tradycyjnych reguł (pitu, pitu ), jednakże nie odniosłam pożądanych efektów finansowych pomimo, iż sesje terapeutyczne przynoszą pozytywne zmiany w życiu moich klientów. Jestem samoukiem w dziedzinie marketingu i korzystam ze wszystkich dostępnych źródeł wiedzy aby rozwinąć biznes, w tym szkolenia internetowe ( ze względu na ograniczenia czasowe i finansowe). W ostatnim czasie intuicyjnie zaczęłam eksperymentować z zastosowaniem innej komunikacji aby dotrzeć do klienta. Materiał zawarty w tym filmie jest bezcenny, ponieważ upewniłam się, że rozwijam marketing w dobrym kierunku. To jest bardzo dobra wiadomość dla mnie.
    Pytań mam bardzo dużo, największą trudność sprawia mi zdefiniowanie misji firmy. Jeszcze raz dziękuję za cenne wskazówki.


  6. 6.
    Radosław pisze:

    Jestem za formą prezentacji na zasadzie studium przypadku. Czekam na to abyś omówił pozostałe branże.


  7. 7.
    Teresa pisze:

    Witam! bardzo mi sie podoba ta metoda, rzeczywiscie wymaga zmiany toku myslenia, ale nie wiem jak zastosowac to w moim wypadku. Mam salon kosmetyczny i teraz wprowadzam nowa usluge a mianowicie manicura i pedicura na dojazd do domu klienta, nie wiem czy moglys mi podsunac jakis pomysl?
    Dziekuje i powodzenia.


  8. 8.
    Marek pisze:

    Bardzo dobrze przygotowane, mając taka wiedzę skuteczniej mozna przygotować proces sprzedażowy.


  9. 9.
    Kamil pisze:

    Forma jest świetna. Co do analizy firm to posłuchałbym na temat MLM i księgarni internetowych, ale przykłady zastosowania ZA byłyby mile przeze mnie widziane (jako pisarz fantastyki lubię historyjki).
    Powiem, że niestety, wszystko co zrobisz mi się spodoba :D/
    Pewnie bardziej Cię zakłopotałem niż pomogłem.
    Mam nadzieję, że jednak nie i czekam na następne nagranie


  10. 10.
    Michał pisze:

    Najbardziej intersujący jest fakt, że właśnie sprzedajesz szkolenie Zmasowany Atak (zapewne nagrania) za pomocą metody Zmasowany Atak :)

    Jeśli chodzi o formę, to mapki myśli były czytelniejsze.

    Z niecierpliwością czekam na ofertę sprzedażową.

    Pozdrawiam


  11. 11.
    Jacek pisze:

    Dziekuję bardzo za filimik, osobiście wolę mapę myśli.
    Trochę mi sie rozjaśnia, ale cały czas mam problem jak można wykorzystać ZA w przypadku doradcy kredytowego zajmujacego się hipoteką, który ma małą listę adresową składającą się z klientów, z których 70% ma już kredyt. W tym przypadku chyba bez bez budowani listy ani rusz?
    I jak tę listę budować w tej branży?


  12. 12.
    Zbyszek pisze:

    Ja poproszę o dalszą część omówienia, czekam na odp. w moim pytaniu o program lojalnościowy.
    Ale i reszta Twoich pytań co do dalszych losów, zdaje się być trafna :)


  13. 13.
    Livia pisze:

    Piotrze, nagrales swietny material!
    Obecna forma jest duzo lepsza od map mysli bo zdecydowanie sliniej angazuje uwage (przynajmniej moja).
    Opracownie pozostalych branz bedzie mysle z korzyscia dla wielu z nas bo czym wiecej podajesz przykladow tym latwiej wyrwac sie z dotychczasowych kolein myslowych.
    Czekam na kolejny material.
    Pozdrawim Cie serdecznie, Livia


  14. 14.
    Aneczka pisze:

    Bardzo wartościowe infromcje! Na pewno wykorzystam!
    Pozdrawiam


  15. 15.
    Janusz pisze:

    Potwierdzileś mi moje spostrzeżenia marketingu, ale;
    – pomimo, że mam program dietetyczny i ziołowy przeciwnowotworowy, zatwierdzony przez Centrum Onkologii w Warszawie, ludzie chorzy onkologiczne „nie chodzą po internecie”, bo nowotwór w większości atakuje po 40 roku życia, a Oni nie mieli nawet na studiach informatyki;
    – program szerszy od kanadyjczyków i amerykanów dzięki wiedzy naszych polskich Profesorów – i co z tego;
    – polscy lekarze dopiero od 4 lat mają dietetykę i na naszych onkologiach nie polecają diety, bo się o niej nie uczyli na studiach, a pacjent onkologiczny tak sie boi przerzutów, że idzie najpierw do lekarza z pytaniem czy stosować dietę;
    – jak dotrzeć do tych pacjentów – w Anglii już ta dieta wprowadzona na Onkologiach;
    – na onkologiach ulotki nie działają – pacjent idzie do lekarza, a ten wyśmiewa dietę, ktora już znana w Zachodniej Europie i Stanach.
    Czy mógłbyś mi pomóc dotrzeć do tych pacjentów – zapomniałem powiedzieć,że byłem na TV2 i dziesiatkach gazet – i nic, pomimo że rocznie umiera na nowotwór w Polsce ponad 90 tys. ludzi, a wielu by można pomóc.

    Jakie błędy popełniam?
    Liczę na Ciebie

    Moja str http://www.wygrajznowotworem.pl

    Serdecznie pozdrawiam


  16. 16.
    Łukasz pisze:

    Świetny temat dobrze opowiedziany z punktu widzenia użytkownika. Wiem, że to nie jest bezpośredni temat szkolenia ale chciałbym więcej informacji dotyczących darmowego marketingu stosowanego w zmasowanym ataku:))


  17. 17.
    Marcin pisze:

    Powiem Ci szczerze, że forma przekazu wręcz idealna i takie nagrania to strzał w 10. Piotrze strasznie inspirujace te Twoje formy wykładów. Jeśli możesz to proszę o kontynuację branż (dot. rozwoju firm szkoleniowych)


  18. 18.
    Mariusz pisze:

    Piotrze coraz ciekawsze rzeczy przekazujesz.
    Świetne nagranie.
    Prosiłbym Cię o kontynuację i parę słów o przykładzie ze sprzętem medycznym, który był czwarty w kolejce i się nie doczekałem. Czekam na kolejne nagrania
    Pozdrawiam
    Mariusz


  19. 19.
    Zbigniew pisze:

    Świetna sprawa z takim nagraniem.Proszę o kontynuację innych branż.Mnie interesuje to co ja bym chciał robić, a mianowicie rozwiązywanie problemów księgowych , doradztwo podatkowo- prawne dla małych i średnich firm oraz pomoc w zakłądaniu firm od podstaw, tj. sprawa dokumentów, umów itp.
    Oczekuję odpowiedzi , serdecznie pozdrawiam i życzę wesołych, zdrowych świąt wielkanocnych .Zbyszek


  20. 20.
    Pietro pisze:

    Interesująca forma szkolenia. Uważam, że analiza różnych branż jest dobrym pomysłem, jednak aby uzyskać maksymalną skuteczność, podzieliłbym nagrania na branże, abyś mógł każdej z nich poświęcić znacznie więcej czasu. Poza tym taka strategia idealnie wpisuje się w Twoją metodę działania. Jest tak wiele branż, że napewno nie będziesz się nudził…

    Np.
    Dziś analizujemy cukiernie. Przy mojej ulicy jest 10 różnych cukierni/kawiarni, w niewielkiej odległości od siebie. Każda z nich oferuje wysokiej jakości produkty cukiernicze i lody. Jak sprawić, aby klienci częściej korzystali z mojej cukierni/kawiarni?

    I to samo z innymi branżami.
    Dzięki temu, wokół tematu zbierać się będą osoby żywo zainteresowane daną branżą i być może, wspólna dyskusja na łamach forum/komentarzy, będzie dla tych osób źródłem dodatkowych inspiracji.

    Robisz dobrą robotę.
    Dziękuję.
    Trzymaj się.


  21. 21.
    Rafał pisze:

    Witam,

    Tą metodą poznałem już jakiś czas temu od Twojego imiennika (w formie już nagranego video więc nie bardzo mogłem zadawać pytania). Rozumiem ją w ten sposób, że składa się ona z 4 etapów:
    – obranie grupy docelowej
    – wybadanie potrzeb grupy docelowej
    – komunikacja z grupą docelową w oparciu o wybadane wcześniej potrzeby
    – sprzedaż wcześniej wybadanych potrzeb
    Ta technika ma tez 2 „ograniczenia”:
    – powinna trwać x dni i wygenerować y obrót.

    Osobiście doszedłem tylko do 3 etapu czyli wprowadzenia komunikacji z klientem. Nie udało mi się zastosować całości ponieważ sama komunikacja i dostosowywanie na bieżąco już aktualnych produktów do potrzeb klientów spowodowała tak dynamiczny wzrost sprzedaży że praktycznie firma padła. Przestrzegam przed tym bo jeśli się to dobrze zastosuje to problemem nie będzie brak klientów a ich nadmiar. Nigdy nie przeżyłem takiego oblężenia klientów…

    Piotrze to co pokazałeś na tym video jest bardzo potrzebne i pomocne bo mało kto faktycznie prowadzi komunikację z klientami i rozumie jak ją zrobić. Podane 2 przykłady przez Ciebie są na tyle uniwersalne, że można je analogicznie zastosować do każdego biznesu.

    To co mnie ciekawi i w czym widzę problem to jak przejść przez 4 etap z założeniem, że ZA ma trwać x dni i wygenerować y zł sprzedając ten sam produkt w podobnej cenie jak wiele innych sklepów (np TV komputery itp.)? Czyli jak zmotywować klienta by kupił tu i teraz nie walcząc ceną? Może to być produkt informacyjny zgodny z jego potrzebami ale jeśli ja będę prowadził z klientem komunikację, wysonduję jego potrzeby i na tej podstawie powiem mu jak rozwiązać swój problem to produkt informacyjny jako gratis będzie już dany wcześniej…

    Taka forma na gorąco mi bardziej odpowiada :)


  22. 22.
    Sławek pisze:

    Treścią prezentacja, w mapach myśli mniej kaciqw, pro i kwadra.


  23. 23.
    Paweł pisze:

    Witaj Piotrze!

    Dzięki za odpowiedź na moje pytanie dot. wielkości listy adresowej. Dziś jeszcze raz zapytam o e-maile – przy omawianiu jednej z branż, zasugerowałeś, że można podsunąć klientom możliwość przesłania wiadomości, na nasz adres, w której napiszą „czego porzebują”. Kiedyś tak robiłem, ale moja komunikacja z klientem kończyła się tylko na jednorazowej odpowiedzi. Obawiam się, że ktoś, kto wysyła do mnie „niezobowiązującego maila” może oskarżyć mnie o spamowanie, jeśli będę wysyłał do niego wiekszą ilość wiadomości. W końcu oficjalnie nie wyraził na to zgody, bo taka „procedura” nie ma regulaminu, który mógłby (lub nie ) zaakceptować.
    pozdrawiam
    Paweł


    Odpowiedź od Piotr Michalak
    Dlaczego nie? Możesz przecież taki regulamin opublikować, choć z relacyjnego punktu widzenia ma on małe znaczenie. Kluczowe jest jak potem poprowadzisz komunikację z tą osobą... Jak będziesz się bał i przez to pisał ugrzecznione maile, to relacji nie będzie. Jak zaszalejesz, a przynajmniej zrobisz to z większą śmiałością, to będzie. To zależy tylko od Ciebie :-)
    Odpowiedź od Paweł
    Piotrze, to może podpowiesz, gdzie szukać w sieci osób, które chciałyby, np. wypełnić ankietę lub po prostu opowiedzieć, czego potrzebują. Moja strona ma zbyt mało odwiedzin i podejmuje zupełnie inny temat iż to, co chcę zaoferować w ZA. ps. właśnie wróciłem ze Święconką i życzę wszystkim czytającym ten wpis Wesołych Świąt!
  24. 24.
    Waldemar pisze:

    Bardzo mi się podobało to nagranie. Twoja wiedza jest imponująca.
    Stawiał bym na kontynuację branż. Ale jestem otwarty na wiedzę którą Ty uznasz za bardziej wartościową. Pozdrawiam!


  25. 25.
    Sylwia pisze:

    Chetnie chcialabym uslyszec dalszy ciag analizy branz i zobaczyc jak to zadzialalo dla nas i dla innych


  26. 26.
    Sławek pisze:

    Forma jak najbardziej OK! Myślę, że analiza kolejnych branż i rzucenie kilku rewelacyjnych pomysłów (których Ci nie brakuje) może wielu osobom wskazać wprost kierunki działania. Są to bez mała gotowce, gdzie tylko wystarczy podmienić „kosiarkę” na „wiertarkę” a „Panią domu” na „majsterkowicza” i można działać! Dzięki. Pozdrawiam :)


  27. 27.
    Bartek pisze:

    Dzięki za oba klipy. Obejrzeliśmy materiały z naszym zespołem i pracujemy nad wdrożeniem opisanej metody w planowanych kampaniach. Oprócz koncentracji na potrzebach klienta i wzajemnej komunikacji, podoba mi się rezultat biznesowy: skumulowanie sprzedaży w krótkim okresie zamiast rozciagniecia w czasie. Oprócz sprzedaży materialnych produktów, organizujemy szkolenia i efekt w postaci zebrania rejestracji w krótkim czasie z odpowiednim wyprzedzeniem, pozwala na efektywniejsze działanie, a w szczególności ułatwia logistykę.

    Ciekawie było zobaczyć w ostatnim materiale Twój sposób myślenia dla różnych branż, ale jak sam zauważyłeś nie jesteś ekspertem w branży turystycznej czy outsourcingu sprzedaży. Dlatego w kolejnym materiale zamiast dalszej analizy kilku kolejnych branż, wolałbym zobaczyć bardziej szczegółowy case jednej z Twoich najskuteczniejszych kampanii. Wydaje mi się, że więcej się nauczymy z takiego konkretnego przykładu i dzięki temu każdy będzie mógł wypracować własną kampanię dla swojej branży.


  28. 28.
    Władek Ochojski pisze:

    Mam pytanie (znowu):) Ja sugeruję, żeby kontynnuował analizę branż – chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób zanalizować branżę marketingu i finansów. I pytanie: Jeśli chcę dotrzeć do przedsiębiorców, to rozumiem że warto ograniczyć tą grupę? Np. mikro i średni przedsiębiorcy z branży marketingu i finansów będzie ok?


  29. 29.
    Gieorgij pisze:

    Jak dla mnie wszystko jasne. Ja narazie nie prowadze biznesu ale traktuje twoje nagrania jak nauke i inspiracje, potrzebne do udanego startu. w te wakacje z bratem bedziemy chandlowac nad jeziorem kielbaskami i innymi produktami z grilla. mysle ze ten maly sezonowy interesik to ”krotka pilka” raczej… ale dziekuje za nagrania, jestem pewien ze beda dla mnie bardzo przydatne w przyszlosci. czekam na nastepne ;)


  30. 30.
    Jacek pisze:

    Dziękuję bardzo za dalszą część nagrania ta forma jest równie ciekawa i zrozumiała. Temat szeroki czekam na cd.


  31. 31.
    Krzysztof pisze:

    Piotrze, pasuje mi i forma i treść. Wszystko, co mówisz jest wartościowe i ciekawe. Mój problem polega na tym, że słucham CIę i niewiele z tym robię! Ale po wysłuchaniu tego materiału widzę światełko w tunelu, bo porównanie ZA i tradycyjnych metod było bardzo trafne. Zwłaszcza rozpoczęcie od grupy docelowej i koncentracja na niej i na jej potrzebach (a nie na produkcie, jak robiłem do tej pory), o które najlepiej jest po prostu zapytać. Muszę to sprawdzić w swoim realu. Dzięki WIelkie, czekam na ciąg dalszy,


  32. 32.
    Milan pisze:

    Czekam na dalsza czesc.Bardzo przydatne info.Forma jak najbardziej prawidlowa.Pozdrawiam


  33. 33.
    Mateusz pisze:

    Witaj Piotrze.
    Z wileką uwagą obejrzałem to nagranie.Mam może spóxnione pytanie. Chandluję gaśnicami i sprzętem bhp czy można tę technikę do mnie zastosować? Jeśli chodzi o szczegóły to kupujęgotowe produkty kóre potem odsprzedaję. Więc byłbym wdzięczny za odpowiedź czy to emailem czy filmem.
    Jeśli chodzi o formę nagrania to mapki moim zdaniem lepiej wchodziły w pamięć.


© Strategie Rozwoju Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku 80-034, przy ul. Wawelskiej 12B/8, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000423485 przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy spółki: 6000,00 zł (sześć tysięcy złotych), opłacony w całości, numer identyfikacji podatkowej NIP: 5833153090
Powered by WP Symposium - Social Networking for WordPress v13.02